Trött

Jag försöker. Men det är så jättesvårt att gå upp tidigt och jag har klarat den här veckan så länge. Men vad trött jag är! Jag orkar ju ingenting, allt jag gör är att dricka mycket kaffe och därav blir jag endast okoncentrerad. Jag är en onormal människa. Ibland önskade jag att jag hade några "Svensson"-egenskaper. Någon frågade mig idag om jag var polsk. Vad fan? Och Anders sa att jag har Lady Gagas näsa. Tack.

Jo, det är endast plugg som gäller så det är inte mycket att berätta. Jag drömmer om Karin Boye. Jag vet för mycket om denna person nu, visste ni att hon hade en affär med Gunnar Ekelöfs hustru? Eller att hon egentligen inte begick självmord utan frös ihälj? Jag vet inte hur detta kommer att hjälpa mig med uppsatsen. Men man vet aldrig. Det går ändå endast långsamt, allting går i snigeltakt. Och så kämpade jag i 15 minuter med kopieringsmaskinen på biblioteket idag (Anders också haha. Vi måste ha sett så dumma ut, speciellt eftersom det var en aslång kö bakom oss). Imorgon ska jag till Kungliga Biblioteket och Skatteverket (dags att skaffa ID-kort på riktigt). Men visst var det fint väder idag?


Väntar på tunnelbanan

Låtsas plugga

Sitter och njuter av solen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0