Verklighetsuppfattning

Jag uppfattar verkligheten som skit just nu. Punkt.

Jag vill inte arbeta med svensk litteratur mer, det har blivit för mycket. Men nej, jag har en hemtenta att skriva. Modernisering av den svenska romanen och internationell lyrik i samband med svensk. Inte roligt alls. Jag kanske behöver resa till Norrland för att fatta vad Johnson egentligen menade. Allt jag läser är "blah blah blah". Jag undrar varför det kallades fär kulturradikalism när de egentligen var helt på majoritetens sida? För mycket kaffe och cigg. Det är vår ute och jag sitter inne i mörkret, inre och yttre. Ibland önskade jag att jag vore en fågel så jag kunde skita på allt (haha) och flyger iväg.

*Rant over*

Kommentarer
Postat av: mana

<3

2010-04-07 @ 19:14:32
URL: http://helveteshal.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0