Zombie Disco igen

Igår var det dags för Zombie Disco igen. Jag var dock inte så motiverad men ändå ville jag gå, det händer ju inte ofta att min favorit-musik spelas på någon klubb i Stockholm. Anders och jag var på vägen till förfest hos Jonas och Viktoria när vi fattade att vi hade glömt pengarna hemma. Så vi behövde åka tillbaka till Fittja (vi hade hunnit till Bredäng). Det var väldigt "trevligt" att vänta ensamt vid tunnelbanastationen medan Anders sprang hem och hämtade pengarna. Men jag överlevde. Så var vi slutligen på vägen till Midsommarkransen. På förefesten var det mycket hångel, tjejer som sprang runt i endast bodies och konstiga kåta män. Det var alltså roligt.

På Zombie Disco hände det vanliga. Jag dansade mycket, träffade mycket folk och diskuterade konstiga ämnen. Dessutom träffade jag två tjejer från Norrland när jag var ute och rökte som ville bara prata med mig eftersom jag enligt dem är så jävla snygg och gothare finns inte i Norrland. Så med andra ord: jag hade kul.

Idag har jag hunnit skriva två sidor till på min uppsats. Så det går framåt. Nästa vecka ska jag försöka träffa folk, fika och allt sådant. Jag orkar inte sitta ensam hemma hela tiden. Halva dagen skoj, halva dagen plugg. Haha, förmodligen kommer jag inte hitta någon som vill träffas och det blir samma visa som vanligt. Bah.


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0