I want a rock'n' roll life!

Tänkte bara säga det. Jag skulle gärna vilja vara rockstjärna. Men vem vill inte det? Jag har ätit massor med godis och mår lite illa. Per var här och vi diskuterade universums expansion. Och Stephen Hawking. Jag tycker inte om idén om att universum expanderar i ingenting. Eftersom jag inte kan föreställa mig ett ingenting. Det är för högt för mig och inger mig endast rädslor. Det finns en anledning varför jag valde bort fysik som ämne efter årsklass 10.

Igår träffade jag Adam vid universitetet och vi satt på gräsmatten, i solen, och samtalade. Det var fint. Jag fick hans nästan färdigställda roman. Det blir spännande att fortsätta läsa den. Jag har ju redan läst 30 sidor på förmiddagen idag.

Jag är pank och har inte pengar till böcker för plugget. Ingen aning hur jag kommer att lösa det här. Böckerna är redan utlånade överallt. Jag kommer ju inte få CSN-pengar förrän någon gång i september, registreringen är ju den 31:e i augusti.

Jag ska ha födelsedagsfest den 18:e september. Så förberedd er att bli bjudna. Jag ska skapa en ett Facebook-evenemang imorgon. Just nu orkar jag inte. För mycket godis!!

Aye, och jag har en ny frisyr. Anders klippte den. Vi köpte en billig frisörssax och nu är mitt hår mycket kortare (det gick ju inte att göra någonting med det längre, det vara bara långt och tråkigt) och jag har lugg. Det var svårt att klippa lugg själv men det gick. Jag tycker att det blev fint.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0