När man är pank och har tråkig

Registreringen för nästa termin är inte förrän tisdag så jag kan inte lämna in min studieförsäkran hos CSN än och det betyder att det kommer att ta lite tid tills jag får pengar. Det där är inte roligt alls. Jag har fått låna pengar för att kunna beställa kurslitteraturen och kunna köpa ett busskort nästa vecka. Det är lite småirriterande.

Den här veckan har jag försökt aktivera mig själv igen. Alltså jag har ju inte gjort så mycket på sistone vilket inte endast berodde på pengarbrist utan också på motivationsbrist. Så på måndag träffade jag Adam och vi njöt av solen (plus att jag fick hans roman-manus som jag håller på att läsa). Tisdag var Per på besök. Men dagen efter började jag må lite krassligt och på torsdag mådde jag riktigt illa. Men mycket vila och té hjälpte och jag är helt på topp igen. Egentligen ville vi ut igår kväll men vi hade inte tillräckligt med pengar kvar för att kunna betala inträdet för Zombie Night live. Så vi drack den spriten vi hade hemma (det finns fortfarande en hel flaska vodka kvar yay) och jag bestämde mig för att snygga upp mig. Bara för sakens skull. Och så tog Anders kort på mig. Per var också på besök en kort stund. Vi blev fulla. Lyckad kväll. Men nu mår jag donkey ass. Inte bra det.

Lite bilder från igår - mer bilder finns på bilddagboken och Facebook

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0