...

Det tog mig väl två veckor innan jag tänkte på att blogga igen. Jag har varit sjuk i en hel vecka och det var inte roligt alls. Jag missade föreläsningar och är mycket efter med pluggandet nu. Men jag ska försöka mitt bästa med att hinna ikapp innan vi får hemtentan på fredag. Så där 300 sidor kvar att läsa, fruktansvärda, tråkiga teoretiska avhandlingar om feminism. Men eftersom jag vet rätt mycket om feminism (och psykoanalys) kommer jag förmodligen klara det här. Jag har också fortfarande inte läsa klart Boyes roman. Det ska jag göra imorgon och på tisdag så att jag äntligen kan skriva till min handledare om mitt ämne för C-uppsatsen.

Första dagen jag var tillräckligt frisk för att gå ut igen var på fredag och då träffade jag Jimmy för att fika. Vi hade inte setts sedan September så vi hade mycket att prata om och han berättade om positiva utvecklingar i sitt liv så det gjorde mig glad. Anders kom senare också och vi satt i kafféet (som heter Blå Lotus tror jag) i flera timmar. Trevligt. Efteråt gick vi till Coop för att handla lite, jag försökte mig på en Crosstränare och det sa "knack" i mitt knä och sedan dess har jag riktigt svårt att stå upp och sträcka benet. Bra gjort, eller hur?

Idag var jag bakis från helvetet, på riktigt. Men anledningen för detta, om min alla hjärtans dag (haha, dumt egentligen att jag bryr mig om sådant) och mina tankar om världen idag får ni snart. Nu är det nämligen dags för mig att gå och lägga sig.

Jag och Jimmy




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0