Fest hos Stefan

På lördag var vi bjudna hos Stefan, Jouni och Matthias i Skärholmen. Det var en av de roligaste fester jag har någonsin varit på. Jag har träffat jättemånga nya och intressanta människor. Alltså jag tänkte göra en lista av alla roligheter.

  • Jag satt mig ner och på en gång satt sig en kille med namnet "Koffe" bredvid mig. Han pluggar kemi på universitetet och jag tyckte att det var rätt intressant men han försökte imponera mig med att han har varit soundguy hos några band som och hur kul det var att träffa dem. Det roligaste med honom var dock att han trodde att jag kommer från Danmark (han var dock inte den enda, det var tre personer till som inte kunde placera mig, jag fick höra Island och Norge också). Det gjorde mig ju lite stolt, min svenska verkar bli mindre tysk. yay me.
  • När Koffe hade gått på toan satt sig en kille som heter Isak bredvid mig. Han var snygg och dessutom hade vi mycket gemensamt. Eller jo, han tycker om St.Pauli (ett vänster/alternativ fotbollslag från Hamburg) och vi pratade mycket om Hamburg. Dessutom hade han Helmut Kohl-vin som smakade jättebra.
  • Någon gång satt jag bredvid två 17-åriga tjejer som gav mig komplimanger hela tiden och som kände sig för unga för festen. Den ena berättade att hon hade sex med en 31-åring dagen innan som jag tyckte var lite läskigt.
  • Jag hamnade i Stefans rum där de hade Marilyn Manson-party. Alltså det var mycket folk i min ålder som alla har haft samma obsession med bandet under 90-talet. Så vi lyssnade på Antichrist Superstar, sjöng med och pratade om hur vi alla ville ha sex med Marilyn Manson.
  • Jag träffade Dominik och vi pratade tyska. Vi var dock för fulla och kom fram till att vi hade glömt vårt modersmål. Inte så roligt.
  • Jag träffade en iransk kille, Foad, som var jättesnäll, vi pratade om Manson och litteratur. Han ska på skådespelare-utbildning under hösten och han skriver dikter. Vi pratade så klart också om den iranska kulturen (som slutade med att Per kom och började prata om att han älskar stora näsor hos tjejer, det var egentligen allt han pratade om den kvällen, jo, och att han har haft gruppsex)
  • Victoria, Stefan och Jonas har badat tillsammans. De kom ur badrummet, jättestolta. Jag undrar vad som har hänt där. Det var jättekul att prata med Jonas och Victoria, har träffat dem många gånger men har aldrig riktigt pratat med dem. Kul.
  • Okej, så omkring klockan 4 ville vi gå hem och jag trodde att jag hade hittat mina skor .. men det var två vänsterskor!! Jag blev helt psyked. Det fanns någon som hade precis samma skor som jag .. och i samma storlek. Så vi letade lite och hittade två höger skor. Nu vet jag inte om det är mina skor som jag har hemma, den ena känns inte riktigt anpassad till min fot. What are the odds? Konstigt
Så festen var rolig och skit, jag var så bakis på söndag, jag orkade ingenting. Jag och alkohol, vi är inte så tighta. Nu får ni också bilder till historien.

Jag och Koffe



Folk



Isak



Dominik och jag



Jonas och Viktoria



Marilyn Manson-fest



Allt blev suddig



Per och Foad diskturera näsor



The End


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0