Aus Zweisamkeit wird Einsamkeit

Jag har känt mig lite ensam på sistone. Jag kan inte riktigt förklara varför. Det är väl mest tomheten som har skapats efter terminens slut. Egentligen är jag ju inte ensam. Jag behöver kanske bara ta mig ut mer och träffa folk istället för att sitta inne och låter dagarna bara försvinna utan att någonting har hänt.

Gud, det var verkligen länge sedan som jag har uppdaterat bloggen. Kort sammanfattning: Midsommarafton var trevlig. Vi var på synthpicknicken och satt i Skinnarviksparken tills det blev rätt sent och så hamnade vi på efterfest hos Vifell. Jag lärde känna två heta italienare varav den ena hade en ohälsosamt besatthet av David Bowie.

Jag har träffat lite folk då och då, fikat med Sophie, Micke, Dessan, tittat på fotboll med Adam och promenerade faktiskt en hel del. Jag tycker egentligen att promenader är förkastad tid men jag ville ta mig ut och vädret har ju varit så fint. Några dagar sedan svimmade jag dock när jag var ute. Det var läskigt eftersom jag var helt ensam och jag vaknade när en afrikansk man skakade på mig. Jag tror att det beror på min låg blodtryck och att jag dricker för lite (och äter för lite .. jag har just nu en fas då jag hatar min kropp och all mat anses som fienden. Dock inte igår, jag åt glass, kladdkaka, chips och godis. Bah. Idag blir det väl inte mycket mat då). Annars har jag dock haft det fint. Jag känner mig bara lite tomt. Det saknas något.

Igår var det fotbollskväll hos oss. Tyvärr förlorade Tyskland men jag blev full och hade kul så kvällen blev inte helt förstörd. Jag skulle dock inte skriva sms till folk när jag är full. Det blir bara konstigheter av det. Jimmy och jag har bestämt oss att starta ett band. Det enda kreativa jag har gjort på sistone är att skriva låttexter faktiskt. Och det är också det som vi gjorde mitt under natten, helt fulla. Resultatet blev kanske inte det bästa haha. Uh, och jag har köpt biljett till Suede-konserten i Stockholm i december!

Om drygt 10 dagar åker jag till Tyskland. Jag har börjat planera vem som jag ska träffa när men det blev bara förvirrande. Mjoa. Dags för kaffe (bakis!!). Jag ska uppdatera den här bloggen mer. Eller försöker i alla fall.

Midsommarafton

Innan fotboll igår


Kommentarer
Postat av: Mana

Du är lika snygg som alltid

2010-07-08 @ 15:57:07
URL: http://helveteshal.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0