Tyskland - Dag 1

Så jag är i Tyskland nu. Det är jätteskönt att kunna slappna av. Men fan, vad det är varmt här!! Eftersom min bror har internet igen och de flesta av mina vänner jobbar imorgon har jag faktiskt tid att uppdatera min blogg lite. Wohooo.

Resan gick hur bra som helst. Flygplanet ankom till och med 20 minuter för tidigt. Uh, och det kändes som man precis hade landat i öknen när man klev av flygplanet! Det var så varmt. Min syster väntade på oss hemma hos mina föräldrar och hela familjen hängde på terassen tills vi bestämde oss för att åka till Möltenort, till stranden. Det var jättefint där, inte många människor, Östersjön, varmt men ändå svalt. Det var verkligen trevligt. Efteråt fick vi självklart vår efterlängtade Döner. Fin avslutning på en lång dag.

På flygplanet

 

Vi försökte oss på yoga

Anders och jag

Döner <3


Kommentarer
Postat av: Mana

Låter riktigt fint :)

2010-07-20 @ 23:03:16
URL: http://manatunmats.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0