Tyskland - Dag 4

Dumma byggarbetare! Hur kan man börja borra i väggarna klockan 7 på morgonen? Vad arg jag blev! Jag var dock för lat för att gå upp och hann till och med att somna om flera gånger. Anders och Jimmy lyckades inte. Och så slutade de borra klockan 10, varför kunde de inte ha börjat 10 istället?!? Hur som helst ..

Vi sov ut på torsdag, det hade varit en ansträngande dag på Sylt så en sovmorgon var precis det som behövdes. Anders tog en promenad på förmiddagen medan jag latade mig framför TV:n, jag älskar tyska trash-talkshows. Efter lunchen åkde vi in till stan för att träffa min kompis Marina. Vi promenerade lite och medan Marina och jag var i någon drugstore (inte så lätt att hitta de bästa saker för att raka sig så Marina behövde min proffessionell hjälp haha), träffade Anders på vår kompis Sabine, av en slump. Så vi fyra letade efter den nya goth-affären som vi också hittade till slut. Den är rätt ny därför finns det inte så mycket att köpa där än. Men det var bra att veta var den fanns i alla fall. Sabine behövde åka hem medan vi andra gick i några affärer och köpte småsaker. Vi gick till Starbucks för att fika och efteråt blev det mer shopping. Vi var hemma rätt sent på eftermiddagen och orkade inte göra mer den dagen. Vi spelade sällskapsspel med min familj istället. Så det blev en rätt lugn dag.

Anders i stan

Jag med min stora Starbucks-kaffe

Marina och jag

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0