Tyskland - Dag 5

Visst uppdatera jag min blogg rätt mycket just nu? Jag har inget bättre att göra. Jag har bestämt mig för att vara lat i några dagar, skriva brev, läsa, surfa på nätet. Der fungerar bra. Och det är inte som det finns något spännande att göra utomhus.

På förmiddagen av den 5:e dagen i Kiel shoppade vi. Jag köpte några kläder och Anders köpte sprit. Dessutom gick jag till en drugstore, sådana affärer som endast säljer beauty, smink, parfym och så vidare finns ju inte i Sverige. Så jag gick till Rossmann och köpte massor med saker och spenderade inte ens 200 kronor. Det är en sak till som saknas i det här landet.

Runt lunch kom min kusin Sara och hennes dotter Diana förbi och min mamma och Sara åkde iväg till något möte medan Anders och jag passade barnet. Jag är inte så bra med barn känns det som, jag vill alltid lära dem något. Hon kan skriva sitt namn nu haha. Men Anders lekde mycket med Diana medan jag förberedde lite mat eftersom vi ville grilla på kvällen. Det är också det vi gjorde. Jag åt för mycket kött och mådde lite illa av det. Vi hade planerat att gå ut på kvällen och sitta i park med vänner men det regnade så det blev inte av.

Ute och shoppa

Anders och Diana

Mat

Min bror och Diana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0