Tyskland - Dag 7

Jag har en sådan jätteirriterande huvudvärk som inte vill försvinna, hur många smärtpiller jag än tar. Jag hatar att ha min mens, då är min hel kropp alltid en hel smärta, allting gör ont. So not fair. Så det blir i alla fall ingen utgång ikväll och förmodligen blir det inget med Pride Paraden imorgon heller. Jag ska sitta hemma och tycka synd om mig själv. Jag har ju varit ute lite idag redan så det får räcka för hela helgen. Så oschysst!

Så vad har hänt på den sjunde dagen i Kiel? Vi behövde gå upp rätt tidig eftersom min kusin vill bjuda oss på brunch på någon restaurang vid stranden i Möltenort. Vi var jättebakis men vi hade inget val, vi ville ju inte nobba henne. Så vi åkde med henne, hennes dotter och hennes kompis Graham till restaurangen och hade brunch. Det var väldigt trevligt fast att stället var lite för posh för min del. Efteråt gick vi på en liten promenaden vid stranden, vår sista innan vi åkde hem nästa dagen.

När vi hade kommit hem till mina föräldrars ställe sov vi några timmar till. På sen eftermiddag kom min mormor förbi. Eller jo, min mamma hade hämtat henne. Vi åt tårta och paj och spelade TV-bingo. Haha. Min mormor kom tyvärr inte ihåg mig, hon trodde hela tiden att jag var min kusin Sara. Men jag var ändå glad för att se henne igen.

På kvällen var det dags för Pumpe igen. Den här gången var det goth klubb men eftersom det var en söndagkväll vart det rätt tomt. Men det spelade ingen roll, vi träffade ändå några kompisar och dansade mycket. Och njöt av happy hour. Vi var hemme rätt sent och inte i det nykraste tillståndet. Inte så smart när man måste resa nästa dagen.
Brunch

Yeah

Anders vid stranden

Med min mormor och min far

*mums*

På kvällen

Med Martina

Anders och Wolfram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0