Kanske dags

Öhm. Hej!!  Jag har varit upptagen och samtidigt uttråkad. Jag vill att den här terminen ta slut nu men jag måste vänta tills fredag. Jag tycker att det är jobbigt att opponera mot en annans uppsats. Man vill ju inte vara elak, hur mycket den andres uppsats än suger.

Som sagt, jag har varit upptagen. Varit ute och fikat tre gånger. Har hjälpt till att förbereda en 80 års kalas och har varit på kalaset. Har pluggat. Har läst klart Jenna Jamesons bok. Har tittat på England mot USA. Har skrattat. Har gråtit (dock inte i sammanhanget med fotboll). Har varit full. Och nu ska jag dammsuga. Sugen på att berika mitt liv? Jag har inget planerat nästa vecka än.

Igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0