Saker och ting

Jag har varit rätt upptagen sedan vi har kommit tillbaka från Tyskland och egentligen var jag trött hela veckan. Ikväll ska jag i alla fall tar det lugnt. Det behövs. Förra söndagen har Jimmy flyttat in hos oss, i vårt gästrum. Det känns bra och jag känner också inte mycket av förändringen. Det är ju bara trevligt med en människa till i lägenheten. Vi kommer bra överens och han verkar trivas.
Sedan hade jag seminarier från måndag till torsdag, som varje dag började klockan 9 på morgonen. Att jag ens orkade. På måndag träffade jag på Adam av en slump och så satt vi ute i solen flera timmar. Det var trevligt. Min kandidatuppsats diskuterades också denna dag och det gick hur smidigt som helst. Innehållsmässigt fanns det inga fel, det fanns egentligen endast några små fel att rätta och jag har redan skickat in slutversionen. Betyget kommer jag dock inte få innan jag har opponerat på en annan uppsats. Denna uppsats fick jag igår och jag ska jobba med den nästa vecka.
Idag var Anders och jag hos David på eftermiddagen. Han had sin födelsedagskalas. Adam var också med. Jag träffade många nya och intressanta människor och hade jättetrevligt. Jag har dock ätit för mycket paj, tårta och kakor. Sådant är livet.

I Bredäng

Med David


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0