Kläder

Alltså på sistone har jag köpt många nya kläder och det är egentligen inte likt mig. Jag har alltid hatat köpa kläder eftersom det inte fanns något snyggt i min storlek. Jag sprang runt i samma kläder (som av allt tvättande hade blivt gråa). Men nuförtiden är det nästan en fröjd att gå in i klädbutiker. Fast att jag har stött på ett nytt problem: Jag är för kort. Korta kjolar går mig över knäna, byxor kan jag inte ens köpa. Jag har väl också en liten konstig kroppsform, min mage består ju nästa endast av hud :( och är på grund av detta fortfarande stor, om man den då jämför med resten av min kropp. Men men .. det här inlägget skulle inte vara gnälligt utan glad .. jag har nämligen fått tre band-shirts som jag hade beställt några veckor sedan. Det glädde mig oerhört mycket eftersom det inte går att hitta bra sådana i Sverige och jag suger på DIY. Så jag kör på min happy dance och letar mer efter kläder! (någon som vet var jag kan köpa en snygg kavaj? Jag vill ha en som jag kan sy patches och sådant på. Den ska vara lite figursydd, svart och i storlek M (eller L). Det bästa vore second hand. Någon som vill gå och leta efter en med mig? jag behöver hjälp! Jag vet ju inte mycket om små affärer i Stockholm. Oh, och den får inte vara för dyrt. Ni vet, jag är student och praktiskt alltid pank. HJÄLP MIG!!).

Siouxsie and the Banshees, Bloody Dead and Sexy och Cinema Strange


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0