Same old shit + feber

Jag är sjuk. Jag har legat i sängen med nästan 40°C feber under två dagar. Feberhallucinationer är inte alltid särskilt roliga. Nu har febern nästan försvunnit men istället har jag en helvetes hosta och bihålorna är helt täpta. Det bubblar i mina öron.  Bra att jag inte har planerat att fira jul på något stortartat sätt. Att äta och att glo på TV kan jag också göra när jag är sjuk. Vi har förresten inte en enda juldekoration. Och inga julklappar för varandra. Om det inte finns pengar och ork så blir det lätt så.

Psykiskt mår jag skit. Jag tror faktiskt att jag är i samma läge jag var ungefär ett år sedan. Men nu vet jag vad en inläggning betyder så jag avstår från det. Mörker. Negativa spiraler. Fången i nattsvarta grubblerier. Livets meningslöshet. Inget hopp om förbättring. Icke-existerande självvärde. Och sedan dessa fina lösningar. The same old same old. Diskussioner, rädslor. Samma kaos. Jag önskade att jag inte vore jag.

Jag hoppas att ni alla får en god jul med era kära! Ha det bättre än mig för fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0