And it just goes on ...

Jag är så arg! Jag ringde till psykmottagningen i Huddinge idag för att fråga om de redan har satt upp en tid för mig. Och det kom fram att de inte hade fått någon remiss från idiotläkaren. Jag förstår inte vad jag har gjort för att förtjäna det här. Jag är ingen otrevlig människa, jag är ingen arg människa, jag är ärlig. Men nej, idiotläkaren och hela den där mottagningen skiter i mig. Jag ringde dit. Och fick höra: "Ojdå. Då har vi nog glömt att skicka remissen." Jag fick ingen ursäkt, jag fick ingen förklaring. Hur oprofessionellt får man egentligen vara inom vården? Jag är arg. Och ledsen. Och jag undrar vad jag har gjort fel. Jag menar, sådant händer ju inte till alla. Så det måste bero på mig.

Jag har kämpat igår och idag. Jag har tränat, jag har pluggat lite. Idag åt pojkvännen och jag lunch i Skärholmen och sedan handlade jag lite presenter till vänner som fyller år snart. Det var obehagligt. Att vara bland människor och att behöva fungera. Jag är helt slut eftersom jag har sovit dåligt. Jag har inte många sömntabletter kvar och jag vet inte hur jag ska hålla ihop utan bra sömn. Livet är en besvikelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0