...

Jag har fortfarande humörsvängningar. Ibland har jag en oerhörd stark dödslängtan som inte kommer från mitt förnuft. Den kommer från den delen av mitt medvetande som jag inte har kontroll över. Den delen som har gett upp. Jag tror om jag hade något lugnande skulle den där delen håller tyst. Stabilitet, det där det jag längtar efter. Eller lugnet. Tänk om man kunde ha en hel dag utan att oroa sig för någonting, utan att bryta ihop, utan att hata sig själv. Näh, vänta. Några människor har nog sådana dagar. Men inte jag i alla fall.

Den här dagen har varit rätt värdelös. Jag vet inte vad jag har gjort. Flummat runt och haft självdestruktiva tankar. Jag har städat i flera timmar. Jag har tittat på TV. Jag har rökt en massa cigg. Och gråtit har jag. I alla fall är lägenheten fin nu. Jaha, mitt liv är verkligen inte spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0