Ibland är jag positiv inställd

Jag är just nu nästan peppad för att plugga igen. Jag är självklart fortfarande rädd för ett misslyckande men samtidigt är sommarkursen ju inte särskilt betydelsefullt. Min böcker är på vägen hit, de blev skickade idag. Jag har fått beslut från CSN (jag får pengar, woooohooo!!). Om en vecka börjar det!!

Jag har lite funderingar kring sömntabletterna. Jag har varit rädd för att sluta med Immovane eftersom jag hade läst om alla hemska abstinens-symptom som kan komma. Så jag har bestämt mig för att ta Immovane två tre gånger om veckan. Jag har inte tagit tabletter i över två dygn och jag mår helt okej. Jag fortsätter med Propavan eftersom den inte är så farlig. Jag hade inte trott att jag skulle kunna sova på endast en Propavan men det går utmärkt, det tar nog 30 minuter mer för att somna men jag vaknar sällan under nätterna och jag sover länge. Jag vaknande faktiskt efter nästan 10 timmars sömn idag. Men jag är nog fortfarande rädd för denna "extrema ångest" man får som abstinens-symptom.

Jag ska ha en lat dag. Det är kankse dags för frukost nu. Katten sover i mitt knä. Och vädret är konstigt.

Kommentarer
Postat av: Mana

Lata dagar är fan bland det mest underbara som finns.

2011-06-01 @ 11:51:06
URL: http://manatunmats.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0