Trött, trött, trött

Jag är trött och det har inte särskilt mycket att göra med att klockan ställdes om. Det har att göra med att min katt är van vid att få mat klockan 5 på morgonen eftersom det är då Anders går upp under veckan. Men nu är det ju helg och Anders vill sova ut. Det får han också. Batzy väcker mig istället, igår och idag, klockan 5 (idag var det 6) på morgonen. Tassen på min näsa, hoppandet på min kropp, dragandet i mitt hår. Jag har försökt att somna om men det blev inte riktigt lyckad. Som tur är ska Anders till jobbet imorgon och måste gå upp tidigt.

Jag har haft riktigt mycket ångest de sista få dagarna. Det söta är att Batzy kommer och lägger sig på mina ben på en gång när hon känner att jag mår skit. Hon är världens bästa katt!! Igår satt jag i flera timmar och dissocierade, plöstligt var det kväll och jag hade ingen aning vad egentligen som hade hänt med dagen. Damn! På förmiddagen var vi i Skärholmen och handlade lite katt-grejer. Spännande.

Det finns två saker som gör mig lyckliga just nu: Min katt och läsandet. <3
Nu måste jag städa. Tränat har jag inte idag heller än. Jag har mycket att göra och är inte pepp alls.

Anders och Batzy myser

Jag måste färga de lila delarna igen

Haha, fake smile


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0