ångest 1 - Atarax 0

Note to self: Atarax hjälper inte. Jag har nog blivit resistent till lätta lugnande medel. Eller så måste jag ta en större dos. Jag är inte ens trött. Och ångesten är kvar. Jag kommer förmodligen ändå känna av biverkningarna imorgon. Vad arg jag är just nu! Torr i munnen blev jag. Och koncentrationen har blivit ännu sämre. Jag är verkligen en lyckost. Jag tycker synd om mig själv. Dessutom tycker jag att min ångest skall försvinna nu. Jag vill ha en paus! Jag har precis tagit en Propavan också. Nu väntar jag på tröttheten.

Jag vill ligga med Ian Curtis!

Mitt liv har blivit konstigt. Jag ska dricka massa med bubbelvatten och röka tusentals cigg.


(Helt onödigt blogginlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0