Att göra något ... det är bra ... yes

Jag har gjort en hel massa idag. Min mamma och pojkvännen har självklart gjort mycket mer, men det är nog ingen tävling? Just nu är de på Coop för att handla cigg och snus. Jag försöker lugna ner mig lite med London After Midnight och en kopp kaffe. Jag är fortfarande jättetrött. Men jag ska hålla ut tills jag går och lägger mig. Naturlig trötthet är ju inte dåligt det.

Vi åt lunch på Mångkulturellt Centrum i Fittja. Det är verkligen ett ställe att rekommendera. Jättegod vegetariansk mat. Vi kollade också på utställningen jag hade medverkat i (alltså, jag har endast bidragit med en text egentligen). Sedan gick vi på en liten promenad och hamnade på LIDL där vi handlade lite. Efter vi hade kommit hem fixade vi lite mer med balkongen, planterade blommor och sådant. Det känns nu som om balkongen är en del av lägenheten. Fint blev det.

C ringde några timmar sedan och vill berätta att det finns ett recept för Propavan att hämta ut. Men det hade pojkvännen ju redan hämtat åt mig. Hon blev lite sur när jag berättade att jag inte behövde lämna blodprov igår. Men det är ju inte mitt fel, det var folket på beroendecentrumet som bestämde det. Men som vanligt har jag börjat oroa mig över att endast urinprover inte kommer att accepteras av henne och läkaren. Jag är så irriterad, varför måste jag alltid läsa in saker i vad folk säger? Det är ju nästan som om jag förväntar mig att folk vill göra mig illa. Paranoia?
Den nedre delen av texten har jag författat :)

Blommor

Mer blommor

Jag och min mamma på balkongen

Fin bild på pojkvännen och Batzy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0