Drottningholm

Ojdå, då har jag sovit två timmar på eftermiddagen. Varje gång jag tar en tupplur så har jag ångest efteråt. Jag undrar varför. Hjärtat slår snabbt, overklighetskänslorna tar över. Jobbigt! Pojkvännen är i alla fall hos sin syster och kommer nog stannar några timmar. Min mamma surfar och kollar på tsykt TV. Katten klättrar på min stol, hoppar ner igen, klättrar på min stol, hoppar ner igen och emellan har jag klor i ryggen. Kanske en krisfärdighet? Låt katten riva sönder dig, då kommer du vaknar ur din värsta ångest. Haha.

Vi har varit ute största delen av dagen. Jag hade ångest men höll ut. Jag måste erkänna att jag är glad över att min mor åker om några dagar igen, jag orkar snart inte mer låtsas. Fan! Hur som helst, vi hade en bil idag (pojkvännens systers bil) och pojkvännen ville åka till Drottningholm. Konstigt nog har jag aldrig varit där förut. Så vi kollade på slottet (alltså vi gick inte in, för dyrt!), promenerade i parken i flera timmar och fikade. Sedan åkte vi genom Stockholm, min mor har ju aldrig sett stan med bilen så vi visade henne några platser. Vi åkte förbi Synthpicknicken men stannade inte. Jag hade ingen lust. Sedan kom vi hem, åt middag och jag tog en tupplur. Det var min dag det.

Jag står framför slottet



I parken



Anders och jag kollar blommor vid Kina Slott




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0