Glass vid sjön

Idag känns det i alla fall som om jag har gjort lite och inte bara flummat bort hela dagen. Jag har tränat. Och så var jag ute. Helt frivilligt. När jag inte har ångest känns det lite instängd att vara inne i lägenheten hela tiden så jag föreslog att vi skulle gå ut, köpa glass och sätta oss vid sjön här i Fittja. Så det är vad vi gjorde. Det var en massa folk ute, familjer som grillade i parken, folk som var ute med sina hundar. Det var liv. Det var skratt. Det var värme. Det kändes bra att gå på en kort promenad. Efteråt lagade vi mat. Färska champignoner, kycklingköttbullar och potatismos. Jag ska försöka läsa en stund nu. Anders vilar i sängen, Batzy sover på en stol. Jag vill ha té. Jag älskar när jag skriver osammanhängande. Haha.

Jag ..

Anders vid sjön

Batzy

Nyfiken

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0