Möte och vår

Jag är fortfarande riktigt trött. Jag känner mig tvungen till att gå upp tidigt eftersom min mamma gör det. Men det förstör mig helt. Sömnen är nog det enda som nästan fungerar för mig nuförtiden och att ändra på mina dygnsrytm är nog inte så bra. Min mamma lagar mat just nu (det känns konstigt att inte ha det där ansvaret just nu, jag brukar ju alltid laga mat) och efter vi har ätit ska jag nog sova en timme eller två.

Mötet på beroendecentrumet var kort och egentligen onödigt. Sjuksköterskan hade bestämt sig för att låta bli ta blodprov. Alla mina urinprover var negativa och hon tycker att det räcker. Så yay, jag är nog officiellt befriat från misstankar om missbruk. Det känns ju bra. Nästa vecka blir det då ett möte med C och henne från centrumet. Då ska det planeras lite. Jag tror att S kommer nog försvara mig och stå på mina sida. Hon sa till mig att hon inte vill att jag hamnar mellan stolarna och vill påpeka att jag behöver medicinskt hjälp. Hon gav mig ett informationsblad om MBT som är en terapi vid dubbeldiagnos men det verkar lite konstigt eftersom det är för Borderline-patienter med missbruksproblem. Så det är ju inget för mig. Mmmm. Nu när jag funderar över det, kanske hon tror att jag är missbrukare i alla fall? Bah. Nu tänker jag för mycket igen.

Min mamma och jag promenerade lite vid Alby sjön, åt glass och satt i solen. Jag älskar vår! Nej, nu är maten klar så jag ska äta!!

Jag har ingen näsa 0.o

 

Min mamma vid sjön


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0