Say what?!?

Jag undrar om mina sömntabletter är ångestframkallande. Jag har haft en rätt okej dag, ångesten var där men den gick att kontrollera. Så kanske Immovane ger ångest? Eller så har jag endast haft tur. Jag har inte gjort någonting av värde idag. Jag har inte tränat, inte ens lagat mat. Det har pojkvännen tagit hand om. Jag har tittat på TV, surfat på internet och skrivit ett brev. Min mor ringde och vi pratade i över en timme. Så många spännande saker som händer i mitt liv. Inte. Vi tittade på en jättedålig film ikväll, Jonah Hex eller vad den nu hette. Jag tycker inte om filmer som bygger på serier/comics och definitivt inte Western-film. Så det där var en helt fel film för mig.

Jag har nu Spotify Premium. Jag blev irriterad på gratisversionen. Men nu är jag helt förvirrat eftersom det finns en hel del funktioner som jag inte vet något om. Jag ska kolla upp det hela imorgon. Jag har tusentals mp3 på min dator men Spotify är ju ett väldigt bra sätt att lyssna på något nytt utan att behöva ladda ner.

Jag måste sluta med att planera tusentals saker inför en ny dag. Då blir jag endast besviken på mig själv när jag inte får någoting gjort. Nu ska jag läsa lite och sedan sova. Min katt leker med ett sugrör. Jag undrar om det är farligt. Hon kan nog inte svälja saken?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0