The Killer inside me

Jag har haft en konstig kväll. Tyvärr så kom ångesten och jag satt en stund och var så långt ifrån verkligheten som det bara går. Men ändå var den här dagen den bästa på länge. Jag fattar dock inte varför. Jag förstår inte vad som hade en sådan positiv effekt på mig. Då skulle jag ju veta hur jag skulle kunna hålla ångesten borta. Jag är dock rädd inför imorgon. Bara därför att jag har haft en bra dag idag betyder det inte att jag plötsligt har blivit frisk igen. Tyvärr.

Vi har tittat på filmen "The Killer inside me" som jag tyckte var lite hård. Jag hatar om våld visas explicit. Jag hade förväntat mig lite mer psykologiskt spel och sm-scenerna var rätt tråkiga. Hur som helst, ingen dålig film. Dessutom har jag påbörjat ett brev till Sandy (som egentligen heter Alexander) från Skottland. Jag önskade att jag vore i Skottland just nu, att promenera runt i Edinburgh låter rätt lockande.

Katten vill ha uppmärksamhet. Hon äter ludd. Haha. Jag ska nog leka med henne nu. Uppmärksamhetskrävande liten djävul <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0