Examensbevis - Bevis på min awesomeness?

Jag är så trött. Jag hatar att inte kunna sova, att ligga vaken till morgonen och att bli allt mer arg på mig själv. Jag håller ju mig själv vaken. Jag tänker, tänker och tänker. Jag har velat göra så mycket idag men orkade bara med lite hushållsarbete och att göra ett collage. Jag har också lagat mat. Jag letade efter bilder av Razor Candi för just min konst och det slutade med att jag kollade på hundratals nakenbilder på henne. Hon är het. Jag vill se ut som henne. Men jag vill ju träna, det var det enda jag verkligen ville gör. Nu är det nästan kväll. Jag fattar inte. Jag är så fet, jag vill inte ens ladda upp bilder på mig själv längre eftersom jag hatar min kropp. Och det enda jag kan göra åt det är att träna. Men nej, det klarar inte av. Självhat, ilska. Ikväll ska jag ta en hel massa sömnmediciner, igår tog jag endast mesmedicinen Propavan. Den hjälper ingenting utan ger mig hemska mardrömmar. Jag drömde att en människa som är väldigt viktigt för mig blev kidnappad och jag hittade inte henne. Hon skrek hela tiden och jag kunde inte hjälpa henne. Ush.

Jag har fått hem mitt examensbevis idag. Jag blev stolt. Jag ska nog rama in det och kolla på det när jag mår skit och känner mig värdelös. Kanske.


Kommentarer
Postat av: Eriiza

Har haft den tidigare, men idiotläkaren jag hade då tog bort den efter bara 4 veckor, så jag hann aldrig känna om den hade effekt på mig, hann bara med en massa jobbiga biverkningar.

Och har man massa biverkningar i början, är det troligt att den har en positiv effekt senare.



man kan behöva medicin ibland, även om det bara är för en period.

Och yes, Razor Candi är snyyyyygg! ;D

2011-11-08 @ 13:27:17
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0