Flottsbro

Jag försöker att ta det lugnt idag. Jag är på vägen ner igen. Jag vill inte att krascha. Jag har i alla fall tränat och spelat datorspel i någon timme. Min mor och min pojkvän var på Drottningholm idag, för att promenera lite och fika. Nu sitter min mor och tittar på någon tysk soap opera på vår andra dator och pojkvännen sover. Det regnar och är kallt. Jag vill spendera resten av dagen med att hålla mig upptagen: läsa, skriva, titta på TV. Jag tror att min ångest kommer ifrån mina tankar kring psykiatrin och terapin. Och sömnbrist. Propavan-helvetet igen. Jag vill sluta med Propavan och ska nog sova utan sömnmedicin ibland. Jag har ju fortfarande ungefär 150 Imovane på recept. Förresten, har ni läst Aftonbladet på sistone? De granskar psykiatrin i Sverige och har varje dag nya artiklar och teman de tar upp. Det är verkligen värt att kolla upp. Jag hittar mig själv i många artiklar som handlar om hur patienter bemöts och hur diagnoser kan förstöra ens liv.

Mmmm. Igår var vi ute på en långpromenad i Flottsbro, ett ställe mellan Fittja/Masmo och Flemingsberg. Det är så fint där! Det finns en jättestor skilift, en fin strand och massor med natur. Jag tycker egentligen inte om att promenera men det var nästan inget folk där så det var lugnt. Förresten, Flottsbro ligger på andra sida av Albysjön så vi kunde se vårt hus. Öh.

Näää. Nu ska försöka svara på ett brev och sedan blir det tysk cheesecake!


Vi bor i andra huset från höger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0