Inläggning

Jag är inlagd på slutenvården. Först kändes det inte alls bra. Jag ville bara inte. Men jag var rädd för tvångsvård så jag höll med när K och en läkare föreslog det. Det har gått utför och jag behöver nog lite tillsyn. Självmordstankarna gick inte att kontrollera mer. Jag grät under färdighetsträningen och faktiskt bad om hjälp. K var väldigt bra och jag kommer att tacka honom senare. Det blir förhoppninsvist endast några dagar. Fredag eller måndag ska det bli utskrivning. Jag har till och med fått Sobril som behovsmedicin. Jag känner mig trygg. Jag vill fortfarande inte leva men jag förstår att alla mina beslut och tankar är fel. Mjoa. Nu ska jag surfa lite till och sedan kanske läsa lite. Jag vill vila upp mig. Sova och bli lugn ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0