Min vecka

Jag har inte haft lust att blogga. Jag har just nu lite svårigheter med att få saker gjort och känner mig stressad av den minsta lilla saken. Det är som om jag är på spänn hela tiden. Idag har ångesten varit snäll mot mig och jag mår nästan okej. Framsteg? Näääh, den här dagen är bara 'the odd one out'.

Jag har för det mesta spenderat min tid med att skriva och att läsa. Jag har en ny mobiltelefon och jag har lekt mycket med den. Jag läser aldrig bruksanvisningar utan sätter bara igång och hoppas på det bästa. Självklart hade jag inte sparat flertalet av mina telefonnummer på Sim-kortet utan på min gamla telefon. Det tog mig timmar att skriva ner alla siffror. Jag har förmodligen en massa fel nummer i min nya telefon nu.

Jag har tittat på en väldigt bra film: Midnight in Paris. Jag brukar inte tycka om Woody Allen-filmer men den här var riktigt bra, fastän Owen Wilson var med. Igår tittade jag på Breaking Dawn del 1. Pratar om att vilja glömma något. Jag vet inte ens varför jag ville titta på filmen. Som häromveckan när jag tittade på Apflickorna. En av de långtåkigaste filmer som finns. Men jag gillar inte hästar, det är nog därför jag inte tyckte om filmen. Idag såg jag I huvudet på en seriemördare. Den var faktiskt bra, lite läskigt kanske.

Jag har haft ett helt värdelöst möte med K. Jag vet inte om det berodde på min ångest men jag fattade inte poängen med hela mötet eftersom vi inte kom fram till något. De pratar alltid om aha-upplevelser men jag får aldrig sådana?!? Det måste vara något fel på mig. Pojkvännen har börjat med Familjeband (anhörig-gruppen) och han tyckte om det. Bra.

Jag har kommit in på två av de tre sommarkurser jag hade ansökt till. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Ska jag ta båda kurser? De är bara 7,5 hp halvfart så två kurser måste ju likna en heltidskurs, eller hur? Det vore skönt med hel CSN. Dessutom vore det skönt med en liten utmaning. Vi ska se, det hela börjar ju inte förrän juni.

Idag kom Adam på besök. Finaste Adam. Det var lika trevligt som det alltid är när vi träffas. Det är roligt att få veta att man inte tänker fel. Jag har dessutom fått en intressant bok från honom. Finaste Adam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0