Jag är förkyld ...




Jag är förkyld och tycker synd om mig själv. Fast, jag vet inte om det nu är en förkylning eller allergi. Men det känns mer som en förkylning. Jag har ju tagit en Cetirizin och den hjälpte ingenting. Så här sitter jag och snyter mig hela tiden. Och nyser. Jobbig! Jag borde ha gått till färdighetsgruppen idag och jag gick till och med upp halv sju, duschade, åt frukost. Men sedan tänkte jag efter. Vill jag sitta där och nyser och snyter mig hela tiden när vi ska göra mindfulness-övningar? Eh, näh. Dessutom hatar jag gruppterapin. Så jag stannade hemma istället. Men dumt som jag är hade jag redan druckit kaffe. Så nu väntar jag på att jag blir trött igen så jag kan gå och sova en stund till. Allergitabletten kommer nog ändå knocka ut mig snart. Jag är gnällig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0