Gnäll

 
Jag vet inte vad som irriterar mig mest just nu. Jag har inte fått mycket sömn på flera dagar. Jag ser verkligen ut som en jävla zombie med svarta ringer under ögonen. Jag rör mig nog också som en också. Jag har börjat bli lite rastlös i benen. Och så vill jag kunna gå ut men jag får ju inte lämna avdelningen själv.
 
I förrigår kväll mådde jag riktigt dålig igen. Det hela slutade med extravak. Det betyder att en skötare följer en hela tiden, man får inte vara själv. Det behövdes dock, jag var helt sönder, jag var kaos.
 
Igår var en helt okej dag faktiskt. Jag mådde lite sämre på kvällen men det gick att överleva. Vi tittade på "Jackass 3". På förmiddagen var jag på färdighetsträningen. Jag var så trött och hade tagit en lugnande. Jag såg nog hög ut, kunde knappt hålla mina ögon öppna. Jag var också hemma en sväng och hälsade på katten (som ignorerade mig helt).
 
Jag pratade en hel del med en underläkare, typ i en timme. Det var inget läkarsamtal utan vi var som två kompisar som diskuterar saker och ting. Det var jätteintressant, jag har fått veta mycket om honom och hans åsikter. Hade också ett samtal med min kontaktperson. Och så hann jag plugga en timme också. På sen eftermiddag kom Anders och senare Jimmy på besök. Det var trevligt. Vi var ute en sväng också. Så jag hade fullt upp igår.
 
Idag har jag dock inget stort planerat. Jag vill duscha senare. Kanske försöka plugga lite. Börja skriva ett brev. Det där med att sova mitt på dagen fungerar tyvärr inte för mig, fastän det skulle behövas.Nu ska jag i alla fall lyssna på Oasis och svara lite på meddelanden på Facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0