Jag är hel

Jag har nu haft konstant hvudvärk sedan igår kväll. Jag håller på att överdosera på Alvedon. Jag har dock ingen feber eller något. Jag tror att det är det konstiga vädret. Bara en sak till som gör livet svårare för mig. Jag är i alla fall kvar på avdelningen. Jag har ingen aning hur länge till, jag ska ha läkarsamtal senare, med min favorit Dr.X. Gud, vad jag önskade att han vore min bästa kompis. Haha.
 
Jag har sovit hemma under helge och första dagen gick bra men andra gick åt helvete. Som vanligt blev allting kaos. Jag tror att jag måste komma ifrån soffan. Att sitta i soffan är ångestframkallande. Vi måste köpa en ny soffa, kanske det hjälper. Jag har i alla fall hunnit med en hel del saker och det känns bra.
 
Jag har fått bästa betyget på den ena uppgiften jag har skickat för kursen om modern tysk litteratur. Just nu håller jag på med andra uppgiften. Jag har läst klart boken och mäste skriva en analys och jobba mig genom 40 sidor sekundärlitteratur. Jag håller också på med den andra kursen men jag undrar om jag ska ta omtentan på den kursen istället. Två kurser har faktiskt blivit för mycket nu när jag är inlagd.
 
Nä, nu är det lunch. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0