Trött

Jag har varit hemma under helgen och der gick så där. På lördagen fick jag mycket gjort men söndag var en kaotisk dag. Jag har i alla fall orkat att stanna hemma. Den här veckan ser rätt så tråkig ut. Jag har färdighetsträning imorgon men jag funderar på att skippa det. Jag måste annars ta sjuktaxi som kommer att kosta mig 140 kronor. Sedan kommer min nya terapeut, L, vara där och jag tycker inte om henne alls. Förra veckan pekade hon ut mig framför hela gruppen, det kändes inte bra. Jag ska fundera på det idag.
 
Jag är lite efter med plugget. Det har för det mesta att göra med att boken jag måste läsa är tråkig och språket väldigt jobbgt. Romanen är på något sätt pretentiös och arrogant. Det tar emot att läsa den. Men jag fick bästa betyget för min sista inlämnade uppgift och det är bra. Jag måste dock verkligen jobba på den andra kursen också annars blir det inte ens något med omtentan. Ush.
 
Jag är trött och ångestfylld. Jag hatar att de väcker oss halv åtta. Och så drar Zyprexa ner mig. Jag vill sluta med den medicinen! Jag har gått upp 5 kg på två veckor. Helt sjukt! Idag får jag två gånger Lamictal istället för en gång. Jag hoppas att det blir bra.
 
Nu ska jag röka en cigg till, fixa en kopp te och sedan ska jag försöka läsa den där jobbiga romanen. 250 sidor kvar. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0