Energiknippe




Jag går från att vara världens segaste människa, alltså sengångare seg, till att ha en massa rastlöshet och energi. Det börjar bli lite irriterande. Jag tycker inte om mitt energirika jag, det är inte det jag som jag känner till. Det är nästan jobbigt.

Färdighetsträningen gick okej idag fastän jag var ångestfylld och seg. Vi tittade på en liten Marsha Lineham-film och jag tycker att hon verkar som en läskig sektledare. När jag kom hem började jag tokstäda. Nu är badrummen rena, lägenheten är dammsugit, disken är diskat. Jag har dessutom repererat två kuddar, yep, jag har sytt. Jag har precis äntligen ramat min kandidatexamen. Jag ska hänga upp det sedan. Vad ska jag göra nu då? Aaaaaaaaaaaah!

Veckan är i alla fall fullpackad med grejer att göra. Imorgon kommer finaste Micke på besök. På torsdag har jag individualterapi. På fredag kommer någon från socialpsykiatrin hit för att prata om det där med boendestöd. Under helgen vill jag klippa och färga mitt hår och så blir det kanske också Tanto på lördag om vädret är på vår sida. Dessutom måste jag åka till Högdalen för att hämta en bok. Saker att göra. Whoop whoop.

Jag väntar på att pojkvännen kommer hem. Jag är hungrig och han lovade att köpa pizza. HUNGRIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0