Inläggning .. igen ... fan jävla fan

 
 
 
Först får ni en jättefin bild av mig som en kompis har bearbetat. Jag ser ut som en gotisk ängel i en kyrka. Blasfemisk! Jag har ett konstigt problem just nu: mina naglar har blivit för långa så jag har svårigheter med att använda ett tangentbord. I-landsproblem!
 
Jag är inlagd på psyket igen. Jag vet inte om liknelsen inlagd gurka skulle kunna fungera här. Jag har haft ett tufft samtal med min terapeut igår och jag var så känslosam att jag var helt elakt mot honom och till och med hotade med dumheter. Jag vet inte vad som hände. Men han hatar mig förmodligen nu. Det spelar nog ingen roll, om ungefär 6 veckor är han inte min terapeut längre. Han ville inte lägga in mig eftersom han tyckte att jag skulle stå ut istället. Jag fattar att man inte ska känna för tryggt med att vara inlagd. Jag vill ju inte vara här för fan. Men annars skulle jag dö. Lev eller dö, det är det valet jag hade.
 
Jag har bara sovit fyra timmar inatt. Jag är helt slut. Jag har spenderat största delen av morgonen med att gråta och att stå emot impulser att gör något dumt. Mest ledsen är jag för att orsakar smärta hos min pojkvän. Jag önskade att jag hade mer egoism i mig ibland, bara bryr mig om mig själv.
 
Det ska bli medicinförändringar nu. Läkarsamtalet imorse gick bra. Jag kommer nog stanna här ett tag eftersom de vill se vilka mediciner som kan passa mig. Nu blir det i alla fall Zyprexa ett kortare tag och Lamictal. Plus mina vanliga lugnande och så. Jag är rädd som vanligt men hoppas att det går bra. Jag är på en trygg plats med mycket professionellt folk.
 
Näää. Ska försöka plugga ett tag. Kanske det fungerar. Måste!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0