Skitmediciner



Jag och mediciner, det fungerar bara inte. Då hade jag minskat dosen av Abilify och vad händer? Akatisin blev ännu starkare, men nu blandat med en hemsk ångest. Jag var (fortfarande är) så rastlös att jag inte kunde sitta stilla. Hela min kropp bara värkte. Jag har pratat med en läkare idag (typ den 4:e inom en månad eller så) och nu har jag slutat med Abilifyn. Känslan var för hemsk för att kunna stå ut med och jag var på vägen till, ja, ni vet vart. Nu hoppas jag bara att det inte tar alltför lång tid för biverkningarna att försvinna. Jag orkar nämligen inte mer!!

Min terapeut kommer att sluta i Liljeholmen i augusti. Det känns olustigt. Det betyder nämligen att jag måste byta terapeut och jag har ju svårt med att lita på folk. Det kommer bli kaos. Fan. Terapeuterna i gruppen byter också. Bläh.

Nog om psyk-grejer. Jag vill försöka ta det lugnt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0