Jag borde fan inte ha tagit Atarax

Jag blir inte av med sömnproblemen. Det skapar extra-ångest, ledsenhet och irritation. Under natten fick jag nog och jag tog en Atarax. Atarax hjälper inte mot min ångest men den slår ut mig, jag blir trött. Så jag kunde somna och sov i åtta timmar. Men fan vad jag är bakis av den där jävla skittabletten. Det känns som om jag hade festat hela natten istället för att sova. Jag är helt slut. Fan. Jag har i alla fall redan rakat mina sidor på mitt huvud, duschat och ätit frukost. Duktig. Jag kommer nog vila i några timmar nu. Jävla skit-Atarax!
 
(Jag har chattat hela förmiddagen med en vän från USA, Gil. Vi är vänner i tio år och känner varandra väl. Hur som helst, han och hans flickvän har gjort slut, i vänskap. Men nu har han ändrat sin relationsstatus på Facebook från upptagen till singel. Och vad händer? Hans ex flippar. Jag är chockad över hur mycket Facebook har tagit över våra liv!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0