Trött, trött, trött - men katten jagar löv

 
Nu har boendestödet gått och jag har de närmaste timmarna för mig själv. Jag vill helst sova. Jag är så trött, jag skulle helst vilja vara i koma i tre månader och sova. Men jag ska försöka att ha en normal dygnsrytm, även om jag endast några få timmar sömn varje natt just nu. Jag har i alla fall tagit Imovane igår kväll och jag kunde somna. Men jag vaknade många gånger under natten och känner mig ännu en gång helt förstört. Stackars mig! Okej, jag ska nu sluta tycka synd om mig själv. Det var i alla fall trevligt att ha boendestödjaren här. Vi drack té och pratade. På torsdag kommer hon igen och vi ska gå ut lite. Jag kommer nog frysa ihälj, jag har ju fortfarande ingen vinterjacka. Boohooo.
 
Jag har lekt med katten i en halvtimme, hon älskar att jaga höstlöv, hon kan sitta i timmar och stirra på löven som flyger förbi. Så jag hämtade några löv åt henne och jag lät dem segla ner. Hon blev exalterad. Haha. Jag ska försöka träna en halvtimme nu och sedan är det dags för att fixa lunch. Jag ska INTE gå och lägga mig fastän det är allt min hjärna orkar tänka på: säng, blunda, försvinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0