Utsättningssymtom av Propavan ?!?

 
Jag tror att jag har utsättningssymtom av Propavan. Jag vet att Propavan endast är en antihistamin men den har likheter med antipsykotika. Dessutom har jag tagit tabletten i två år så det är ju inget konstigt att kroppen har vant sig vid den. Och så får vi inte glömma att jag är väldigt medicinkänslig. Jag har ont i hela kroppen, främst i benen. Det är som krampar som sitter i musklerna. Jag är spänt i käken. Jag sover jättedålig och jättelite. Jag är nervös, orolig och ångestfylld. Det är alltså jobbigt. Men jag är inte bakis och jag känner mig klarare i huvudet. Och då är det värt det. Utsättningssymtomen kommer nog att försvinna. Jag har ändå inga stora planer de närmaste dagarna, jag har tillräckligt med ledig tid för att lida!

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Av Propavanen kan man också få spänningar och krypningar i benen.. =(

Blocket har jag också sökt, över 100 st.
Och blev nästan bedragen TVÅ gånger av två stycken
svindlare.
Söker lägenheter i hela Göteborg, oavsett område,
eller de som bor där.

Får inte skriva mig på den här tillfälliga
lägenheten, redan frågat..
Det får man aldrig i till den här lägenheten.

Jag har jobbat som städare länge, det var inte kul,
men jag tog jobbet, jag behövde pengarna..

Det enda jag menade med det där "rasistiska" var att
jag som svensk medborgare kan inte få hjälp med
att ha någonstans att bo.
Kan inte ens bo kvar här längre än en månad till...

Men "de", t.ex flyktingar, kommer hit, och socialen ordnar något till dem.
Till mig sa de att jag får fixa det själv..

2012-10-24 @ 19:35:38
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: Eriiza

Jag har funderat på en co-grej.
MEN jag är rädd för att F-Kassan skall dra in en
del av mina pengar om de tror att jag är sambo eller
något..
Man delar ju kostnader då.. =/

Nej, inte lugn, inte hög, ingenting..
Det var som placebo..
Blev tvungen att handla 3,5:or för någon effekt alls!! ='(

2012-10-24 @ 22:07:24
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0